Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Pašvaldība atklāj veloceliņu, neieklausoties riteņbraucēju kritikā

Ziņa publicēta: 07.09.2012 13:42
„Ir tāda sajūta, ka Satiksmes departamenta darbiniekiem ir svarīga ne veloinfrastruktūras kvalitāte, bet skaits. Pēc principa – jo vairāk kartē būs atzīmēti par veloceliņu nosaukti ietves posmi, jo labāk. Pilnīgi nedomājot, vai tie ērti mērķauditorijai – riteņbraucējiem”, komentējot riteņbraucēju kritizētā Keldiša ielas veloceliņa atklāšanu, atzīst Latvijas Riteņbraucēju apvienības veloaktīvists Mihails Simvulidi.
Rīgas domes sabiedrisko attiecību nodaļa ziņo, ka ceturtdien, 6. septembrī tiek atklāta satiksme Akadēmiķa Mstislava Keldiša ielas jaunā posmā no Ulbrokas līdz Lubānas ielai: „kādreizējās izbraukātās teritorijas vietā starp Ulbrokas un Lubānas ielu ir izbūvēta jauna brauktuve, gājēju ietves, veloceliņš, apgaismojums, lietus ūdens kanalizācijas sistēma, kā arī uzstādīti transporta un gājēju luksofori. Jaunais ielas posms savienos Akadēmiķa M. Keldiša ielu ar Lubānas ielu, nodrošinās ērtu transporta un gājēju satiksmi, kā arī būtiski uzlabos satiksmes drošību krustojumos ar Lubānas un Ulbrokas ielu.”

Apsekojot veloceliņa izbūves vietu, Mihails Simvulidi jau augustā savā rakstā "Sekas tam, ka veloceliņu projektētāji paši ar riteni nebrauc" velosipēdistu vortālā Divritenis.lv pauda sašutumu, ka veloceliņa izbūve riteņbraucēju pārvietošanos ņevis atvieglos, bet padarīs vēl sarežģītāku – likvidētas vairākas pagriezienu iespējas, apgrūtināta piekļūšana pieguļošajās teritorijās, vairākās vietās (ievērojot Ceļu satiksmes noteikumus) braucējam no velosipēda nāksies nokāpt un iet kājām.
 
Raksta komentāros riteņbraucēji jau pauduši, ka, neskatoties uz veloceliņa izbūvi, ar velosipēdu arī turpmāk nāksies braukt pa ielas braucamo daļu, lai kopā ar autotransportu varētu veikt pagrieziena manevrus, kas no veloceliņa nav iespējami.
 
Lai arī Mihaila sagatavotais pārskats par Keldiša ielas veloceliņu ir darīts zināms Satiksmes departamenta speciālistiem, veloceliņš tiek atklāts ar visām nepilnībām. ”Kopējais projekta rezultāts: izbūvēja ietvi, uzlika uz tās ceļa zīmes „Gājēju un velosipēdu ceļš”, lai riteņbraucēji nedrīkstētu braukt pa brauktuvi, tas arī viss. Kā var izlabot situāciju, neieguldot milzīgus līdzekļus? Noņemt šīs ceļa zīmes, jo pa ietvi arī bez tām drīkst braukt,” atzīst Mihails.

Jāpiebilst, ka ar pārmaiņām satiksmes organizācijā Keldiša ielā neapmierināti arī daudzi autovadītāji (piemēram, DELFI komentāros), jo tagad lai no Ulbrokas ielas nogrieztos pa kreisi, jābrauc līdz luksoforam Saharova un Keldiša ielu krustojumā (kur jau tagad notiek daudzas avārijas), un viņi ir neizpratnē, kāpēc pirms Lubānas ielas izbūvēja tikai vienu braukšanas joslu - ja būs sastrēgums, nevarēs pat nogriezties pa labi.

Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 9 + 2 =
 »
Top.LV