Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Trolejbuss apdzen velo un... bremzē

Ziņa publicēta: 13.07.2012 18:17
Veloaktīvists Mihails Simvulidi nosūtījis vēstuli uzņēmumam Rīgas Satiksme ar aicinājumu apmācīt sabiedriskā transporta vadītājus, kā pareiz braukt riteņbraucēju tuvumā. Mihailam jau iepriekš gadījies redzēt, kā autobusu un trolejbusu vadītāji mēdz neievērot drošu sānu intervālu, nogriezt ceļu tieši pirms pieturas utt.
Lai fiksētu uz ielas notiekošo, Mihaila divritenim ir piestiprināta video kamera. 12. jūlijā uz Salu tilta nofilmētajā materiālā redzams, ka pa tiltu braucošo velosipēdu apsteidz trolejbuss un... bremzē.

"Esmu sastapies ar ne visai drošu un pieklājīgu kāda trolejbusa vadītāja uzvedību uz Salu tilta, braucot virzienā no centra, ko var redzēt pielikumā esošajā videoierakstā. Viņš veica apsteigšanu ar intervālu aptuveni 20 cm (par drošu intervālu CSDD uzskata lielāku par 1.5 m), bet pēc tam gandrīz apstājās pirms vadu atzarošanās vietas, tātad apsteigšanai nemaz nav bijis racionāls pamatojums," raksta Mihails. 

 
Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
:: Mhmm 2012.07.13 18:01 Ajadzēja to sūda vadu noraut, lai pastrādā. :)
:: Kam To Vajag 2012.07.13 20:15 Imho trolis sabremzēja pirms tilta salaidumiem (kas uz Salenieka ir drausmīgi - kur ir tas solītais Salu t. kapitālais remonts?), nevis tāpat vien.
:: Māris 2012.07.14 09:36 Te nu īsti nebija par ko sūdzēties. mazliet tuvu gan. Katru dienu braucu pa Raiņa bulvāri pēc CSN pa 2.joslu un bieži nākas braukt starp trolejbusiem, starp, kuriem vispār ir labi, ja metrs, jo trolejbusi negrib braukt tikai pa savu sabiedriskā transporta joslu un nostājas 2.joslā man blakus..
:: Leonīds Osipovs 2012.07.15 01:36 Es ar trolejbusiem, autobusiem un maršrutniekiem saskaros Deglava ielā, bet tie ir pozitīvi piemēri - vienreiz trolejbuss man aizmugurē ļoti lēni brauca, gaidot, kamēr es aizbraukšu garām kabatai (viņam bija iespēja apdzīt, jo es viņu redzēju atpakaļskata spogulī, tādēļ laicīgi samazināju ātrumu, lai palaistu). Kādreiz tā nebija, bet tagad ļoti bieži trolejbusu/autobusu šoferi ievēro un sagaida mani pārbraucam garām kabatai, tikai pēc tam izbraucot no tās.
:: Linda 2012.07.19 16:05 Par bremzēšanu sūdzības iemeslu neredzu - šajās salaiduma vietās (arī pretējā virzienā ) uz Salu tilta trolejbusi to dara vienmēr, dēļ katastrofālajā stāvoklī esošajām salaiduma vietām.
:: Sursurs 2012.07.19 17:38 Arī nesaprotu cepienu - normāls intervāls, ņemot vērā, ka velobraucējam uz Salu tilta vispār nevajadzētu rādīties, jo apakšā abās pusēs iet diezgan smuki celiņi. Un, protams, ka speciāla bemzēšana tā noteikti nebija.
:: Mihails Simvulidi 2012.07.20 10:28 Sursuram: aizej uz autoskolu, normāls intervāls ir >1.5 m, nevis 20 cm, kā ir video. Arī izlasi CSN 224. punktu, ka velosipēdam atļauts braukt pa brauktuvi. Tie "smuki celiņi" apakšā man nemaz neder, jo tie sākas pie Maskavas ielas un beidzās pie nobrauktuves Mūkusalas ielā, bet es braucu no Krasta ielas lidostas virzienā, pa tiem celiņiem ceļš sanāk aptuveni 5 minūtes ilgāks. Bremzēšana bija jau iepriekš plānota, tāpēc trolejbusa vadītājs varētu nemaz nemēģināt veikt apsteigšanu, bet paripot aizmugurē, ar to viņš zaudētu vien 5 sekundes.
:: gabis 2012.07.20 10:55 pilnīgi piekrītu. Sī ir piekasīšanās. Esmu piedzīvojis patiešām īstus sabtransporta "uzbraucienus". Seit pārmetumi izskatās nevietā.
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 19 + 1 =
 »
Top.LV