Sociālās kampaņas laikā Adell Saatchi&Saatchi radošā komanda nosūtījusi vēstuli tirdzniecības centriem un daudzām citām publiskām iestādēm ar aicinājumu iekārtot drošas velonovietnes. "Esam gatavi gan palīdzēt ar padomu, gan ieteikt optimālu tehnisko risinājumu," saka Varis Lāzo, Adell Saatchi Saatchi direktors.
Sadarbībā ar riteņbraukšanas ekspertiem ir izstrādātas detalizētas vadlīnijas, lai palīdzētu namīpašniekiem iekārtot drošas un pareizas velostāvvietas.
"Kopā ar cilvēkiem, kam velosipēds ir sirdslieta, esam izstrādājuši vadlīnijas, kā pareizi iekārtot velostāvvietas, lai riteni varētu droši pieslēgt un paši braucēji būtu priecīgāki. Pilsēta ar katru dienu kļūst arvien draudzīgāka velosipēdistiem, tomēr daži aspekti vēl pieklibo," uzsver V.Lāzo.
Ar šo sociālo iniciatīvu tiek uzrunāti namīpašnieki un apsaimniekotāji, lai mudinātu viņus ierīkot tādas velonovietnes, kas tiešām ir drošas, nevis tādas, kas pievilina garnadžus.
"Veikaliem, kafejnīcām drošas velostāvvietas nodrošina klientu pieplūdumu. Taču šobrīd šis pircēju segments "aizminas" garām uz velosipēdiem draudzīgākām vietām un nolemj savu naudiņu tērēt tur," pauž V.Lāzo.
Ļoti ceram uz tirdzniecības centru un namīpašnieku atsaucību!
Vadlīnijas pieejamas www.veloriga.lv/pardrosuvelo