Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Velo krāsošana mājās. Vitalija Rusanova pieredze.

Ziņa publicēta: 08.08.2013 16:33
Īsi pēc tam, kad Divritenis.lv bija publicēts raksts par tēmu "vai ir vērts krāsot velo mājas apstākļos", saņēmām vēstuli ar fotoattēliem no Vitalija Rusanova, kurš savu velosipēdu pārkrāsojis pats.

Atgādināsim, ka jautājumu "kā mājas apstākļos vislabāk krāsot velo?" sociālajā tīmeklī Twitter.com atsūtīja ‏@Dzinja . Atbildi uz to centāmies noskaidrot Riga Radio raidījumā Velopasaule. 

Kā radio raidījumā atzina gan MiiT darbnīcas meistars Gundars Vaitekūns, gan arī bērnu trīs riteņu velosipēdu ražotāja SIA „Velo Machine” valdes priekšsēdētājs Edmunds Liepiņš, mēģināt krāsot var, taču daudz kvalitatīvāk noteikti sanāktu, ja šo darbu uzticētu profesionāļiem. Rakstu lasiet ŠEIT

Lūk, kāda pieredze šajā jomā ir velovortāla Divritenis.lv lasītājam Vitalijam Rusanovam:

- Pirmais ko gribētos teikt ir tas, ka vienu reizi es tomēr pārkrāsoju savu velosipēdu mājas apstākļos (precīzāk sākot, pagrabā). Protams, tas nav tik viegls darbs kā izskatās, bet tomēr diezgan interesants. Tāpēc, ja tu jūti, ka varēsi šo darbu novest līdz galam, tad droši ķeries klāt un īsteno savas idejas dzīvē!


Augšpusē - pirms, apakšpusē - pēc nokrāsošanas.

- Tā kā man tā bija pirmā pieredze, tad arī rezultāts nav ideāls, bet ar savu padarīto darbu esmu ļoti apmierināts. Nākamajā reizē jau zināšu daudz labāk, ko vajag darīt.

Tālāk uzrakstīšu pa punktiem kā un ko es darīju.

1. Velosipēda izjaukšana

Nav grūts pasākums, bet tomēr vajag būt uzmanīgam un varbūt kaut ko pierakstīt vai arī nofotografēt, lai pēc tam zinātu, kāda detaļa no kurienes ir un kā tā bija pieskrūvēta.

2. Krāsu noņemšana

Kad izjaucām velosipēdu, tad sakas pats grūtākais, netīrākais un monotonākais darbs – krāsu noņemšana.

Ja jums ir daudz spēka un laika, tad varat noņemt krāsu ar smilšpapīru. Man spēku pietika uz stūri un sēdekli (jo tie bija pārklāti ar vienu krāsas slāni). Pie velosipēda rāmja spēks bija pazudis, jo tas bija pārklāts ar laku, ar kādiem diviem vai trim krāsas slāņiem un zem tā visa bija vēl diezgan biezs grunts slānis. To visu nebija reāli notīrīt ar smilšpapīru. Tāpēc es paņemu celtniecības fēnu un ar tā palīdzību pa kādam divām dienam notīrīju pilnīgi visu velosipēda rāmi no vecā krāsojuma.

3. Tīrīšana

Kad krāsa ir notīrīta, tad visu virsmu ir nepieciešams attīrīt no putekļiem – te var palīdzēt sausas lupatas un acetons (vai spirts) virsmas attaukošanai.

4. Gruntēšana

Daudz ko neizvēlējos. Vienkārši aizgāju celtniecības veikalā un nopirku balonu-pulverizatoru ar grunti.

5. Krāsošana

Arī ilgi nedomāju. Nopirku balonus-pulverizatorus ar tādām krāsām, kādas man bija vajadzīgas pēc izdomāta plāna.

Par krāsu lietošanu neko neteikšu, jo katrai krāsai savs pielietojums. Gribu pateikt tikai to, ka, lai arī cik daudzkrāsains velosipēds jums nebūtu, sākt krāsot viņu vienmēr vajag ar gaišo un pabeigt ar tumšo.

Krāsas, protams, nav nekādas profesionālas, bet turas ļoti labi un izskatās diezgan kvalitatīvi.

 

 

Un, kāda ir jūsu pieredze velo krāsošanā? Atsūtiet savu viedokli un, ja iespējams, arī bildes. Publicēsim. 


 

Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 13 + 3 =
 »
Top.LV