Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Papildināts: Ne veloceliņš, bet šķēršļu josla izdzīvotājiem

Ziņa publicēta: 04.06.2013 13:10
Veloceliņš Skanstes ielā ved tieši cauri sabiedriskā transporta pieturai. Anniņmuižas bulvārī tirgotājs pulcē pircējus pie sava busiņa tieši uz veloceliņa. Kad tas reiz beigsies?!

Jau rakstījām, ka Anniņmuižas bulvārī jau gadiem ilgi novērota situācija, ka kāds zemnieks iekārtojis savu tirgotavu tieši uz veloceliņa. Pa to braucošie riteņbraucēji jau piedzīvojuši sadursmes ar pircējiem. Lasiet rakstu TE.

Taču tā nav vienīgā apzināti radītā gājējiem un riteņbraucējiem bīstamā vieta Rīgā.

No riteņbraucējas Džeinas saņēmām vēl vienas riteņbraucējiem (un arī gājējiem) ne mazāk bīstamas vietas foto. Netālu no Skanstes un Duntes/Valdemāra ielu krustojuma pie Banku augstskolas labi pamanāmi marķētais veloceliņš ved tieši cauri sabiedriskā transporta pieturvietai. Gan gājēji ir neizpratnē, kur stāvēt, gaidot autobusu, gan riteņbraucēji - kur braukt. Konflikta situācija neizbēgama...

Šajā gadījumā būtu bijis prātīgi krietnu attālumu pirms pieturvietas gājēju un velosipēdistu joslas uz ietves samainīt vietām. Un pašā pieturvietā izveidot paplašinājumu, lai riteņbraucēji var netraucēti apbraukt sabiedriskā transporta gaidītājus.

Pār Zemitānu tiltu Centra virzienā braucošie riteņbraucēji spiesti vai nu vienā brīdī kāpt nost no braucamajiem un stiept tos lejup pa kāpnēm (atpakaļceļā - augšup), vai arī izmantot sabiedriskā transporta pieturvietu, lai izbrauktu no ietves uz ielas braucamo daļu un turpinātu ceļu lejup gar sabiedriskā transporta joslu. Jautāti, kad tiks novērsta šāda nejēdzība, Satiksmes departamenta pārstāvji spēj vien apsolīt riteņbraucēju vajadzības ņemt vērā tik tad, kad kaut kad nezināmā nākotnē tiks veikta šī satiksmes pārvada kapitālā rekonstrukcija...

Bīstama vieta ir arī pie veloceliņa uzbrauktuves uz Vanšu tilta Ķīpsalā. Maija beigās tur notika smaga avārija, ko savā Twitter profilā fiksēja Ieva Knāķe-Milberga ‏(@ievakn): "Ne tikai auto un velo, bet arī gājējiem ir svarīgi ievērot veloceliņus. Uz Ķīpsalas veloceliņa cietušais".

Izrādās, problēma atkal ir infrastruktūrā. Ieva raksta: "tas, kā veloceliņš nesaprotami maina pusi pie pārejas, ir augstā māksla, ko nesaprotu." 

 

Uz vēl pāris gan gājējiem, gan riteņbraucējiem bīstamām vietām vēstulē Veloriga.lv  norāda Vilmārs. Tie ir Narvesen kioski Brīvības gatvē pie Ūnijas ielas un pie Lielvārdes ielas. Google attēli uzņemti laikā, kad tajās vietās pamaz cilvēku, taču dienas laikā parasti ir daudz gan gājēji, gan riteņbraucēji un viņu ceļi nemitīgi krustojas.

Narvesen kioska pircēji regulāri atrodas uz veloceliņa. Arī, tuvojoties kioskam vai ejot prom no tā, ne vienmēr pievērš uzmanību, vai netuvojas velobraucējs.


Skatīt lielāku karti

Faktiski šajās vietās būtu nepieciešama arī velojosla gar ielas braucamo daļu, lai tie riteņbraucēji, kas brauc ātri, būtu stimulēti braukt gar ielas malu, bet pa marķēto koridoru uz ietves - vien tie, kas ieraduši braukt lēni. 


Skatīt lielāku karti

Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
Lapas: 1  2
:: ... 2013.06.04 15:56 Par Zemitānu tiltu - tās malas (abās puses) ir jau vismaz pāris gadus ciet. Nav jau brīnums, tiltam nepieciešama rekonstrukcija, malas kārtīgi nodrupušas. Aiztaisītās malas ir traucēklis ne tikai riteņbraucējiem, bet arī gājējiem, jo caur apakšu iet ir diezgan baisi, apgrozās ne tā labākā kompānija.
:: madja 2013.06.04 15:41 ja visas problēmas būtu tādas kā tā pietura uz Skanstes ielas - tas nudien ir sīkums, braucu katru dienu, ne reizi neesmu redzējusi pieturā cilvēkus, tur iet viens 24.autobuss 3x stundā, jebkurā gadījumā tur ir pietiekami plats trotuārs, lai vienu šādu posmiņu pieciestu
:: Anete 2013.06.04 15:25 Piekrītu par Zemitānu tiltu. Nav iespējas normāli pārvietoties. Praktiski no prvciema un pļavniekiem ir neiespējami normāli nokļūt centrā ( pa A.Čaka ). Varbūt kāds vēlas pacīnīties?
:: SL 2013.06.04 15:57 Uz tas pašas Brīvibenes ir arī līdziga situācija - velo celiņš iet gar pieturu pie kuras cilvēki stāv un gaida transportu uz velo celiņa.
:: riteņbraucēja 2013.06.04 16:51 uz brīvībenes ir vairākas vietas kur veloceliņš ietriecas bieži pārpildītās sabiedriskā transporta pieturās. velosipēdistiem ir jālavierē starp gājējeim (pieturā stāvētājiem) juglā: http://goo.gl/maps/BcKzl pie vefa: http://goo.gl/maps/LXTvM
:: riteņbraucēja 2013.06.04 16:33 pieturas ir vienmēr pārpildītas rīta un vakara stundās - tieši laikā kad ir viss intensīvākā velo plūsma. (maģistrālais brīvības ielas velo veliņš) vai RDSD ir plānojis ko darīt lietas labā? un vai nākošajos projektos šādas kļūdas netiks pielaistas?
:: Nu 2013.06.04 16:10 Šos jautājumus vajadzēja uzdot pirms vēlēšanām, tagad jau viss kā būs, tā būs, četri gadi priekšā bez atbildības.
:: Mihails 2013.06.04 17:22 Pirmajā bildē tomēr zīme norāda, ka tas ir koplietošanas gājēju/veloceliņš. Nez kāpēc ceļa apzīmējumi neatbilst zīmēm.
:: Eh 2013.06.05 00:04 Spogulis uz vanšu tilta pie Pilona - doma jau laba un cēla tikai Jēga maza, jo ko pamanīt tāpat var tikai pēdējā brīdī.
:: RatEnpreis 2013.06.05 16:29 Lainu kā nepatīk stibīt velosipēdu pa tuneli, lai nu cik bail to mazo gabaliņu pa brauktuvi braukt tomēr uzskatu, ka pāri vanšu tiltam katram virzienam jābūt savā pusē. No rītiem ar baudu Vecrīgas virzienā minos pa labo pusi, vakarā ar šausmām atpakaļ pa otru pusi. Murgs. Un uzlieciet sev velozvaniņus, un iemācieties tos lietot.
Lapas: 1  2
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 14 + 1 =
 »
Top.LV