Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Veidos gājēju un velo maršrutus, izmantojot bijušās dzelzceļa līnijas

Ziņa publicēta: 19.01.2017 21:49
Vidzemes Tūrisma asociācija saņēmusi Iterreg atbalstu projektam Green Railways, kas paredz bijušo dzelzceļa līniju attīstīšanu Vidzemē un Dienvidigaunijā kopumā izveidojot aptuveni 750 km garu kopīgu velo/kājāmgājēju maršrutu, kura lielākā daļa ved pa bijušajām dzelzceļa līnijām. Projektu paredzēts uzsākt 2017. gada pavasarī.
Projekta plānotās aktivitātes Vidzemē ietver bijušo dzelzceļa līniju segumu atjaunošanu/piemērošanu nemotorizētajam transportam, koka tiltiņu/margu uzstādīšanu, atpūtas vietu izveidi un bijušo dzelzceļa infrastuktūras objektu uzlabošana (kā, piem., "Dzelzītis" Valmierā), kā arī citas aktivitātes. Tāpat paredzēta maršruta marķēšana dabā, kā arī vietējās un ārvalstu aktivitātes maršruta popularizēšanai.

Vidzemes Tūrisma asociācija ir projekta vadošais partneris, kopumā projektā iesaistīti 24 partneri, no Latvijas:

Vidzemes Tūrisma asociācija, Latvijas Zaļo ceļu asociācija, Alojas novada dome, Alūksnes novada dome, Apes novada dome, Amatas novada pašvaldība, Kocēnu novada dome, Mazsalacas novada pašvaldība, Rūjienas novada pašvaldība, Salacgrīvas novada dome, Valkas novada dome, Gulbenes novada dome, Limbažu novada dome, Valmieras pilsētas pašvaldība, Vecpiebalgas novada pašvaldība un Pašvaldības aģentūra “Cēsu Kultūras un Tūrisma centrs". Papildus projekta aktivitātēs no Latvijas iesaistīti arī Raunas un Jaunpiebalgas novadi.

‌Attēls no http://www.vidzeme.com
Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
:: Valdemārs 2017.01.23 14:55 Lūdzu mūsu pusē pacīnieties ar tiem, kas dzelzceļā aizšķērso satiksmi. Jaunpiebalgas Lielkrūžu saimnieks jau vairākus gadus uzlicis zīmi, ka aizliegts iebraukt bet pagāšgad arī lielus akmeņus savēla, lai nevar izbraukt dzelzceļu. Jāsaprot, ka dzelzceļš ir nacionālā bāgātība un mūsu kopīpašums, ka dzelceļa satiksmi ierobežot ir aizliegts.
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 11 + 2 =
 »
Top.LV