Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
Foto un video
Velo padomi
Velo padomi (angļu valodā)
Velo tehnoloģijas
Velo joki
Velo satiksme
Velo dizains
Velo pasākumi
Velo kultūra
Velo sports un piedzīvojumi
Riteņbraucēju apvienībā
TEDx par velo
Velo drošība
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Atsāk Ērenpreiss velosipēdu ražošanu

Ziņa publicēta: 12.04.2012 09:06
Pēc vairāk kā 3 gadu darba pie tā, lai Latvijai atkal būtu savs velosipēds – jauns Ērenpreiss, atbilstošs mūsdienu kvalitātes prasībām, Toms Ērenpreiss, Gustava Ērenpreisa brāļa mazmazdēls kopā ar kolēģiem prezentējis jauno velosipēdu kolekciju. Tā apskatāma SIA “Ērenpreiss Original” mājaslapā erenpreiss.com, kopš 12.4.12. velosipēdi nopērkami veikalu tīklā “Gandrs”, kas kļuvis par Ērenpreiss velosipēdu oficiālo mazumtirgotāju.

Tom (cena Gandrs.lv - 295.00 Ls) ir īpaši viegls velosipēds ar augstu manevrēt spēju klasiskā un praktiskā piekritējiem. Ērenpreiss rāmju dizaina autors Toms Ērenpreiss šim velosipēdam atvēlējis savu vārdu. Īpašais, pusmatētais, melnais krāsojums, ādas sēdeklis un augstas kvalitātes aprīkojums ir garantija tam, ka šis braucamrīks kalpos daudzus gadus.

Paula (475.00 Ls) ir ekskluzīvs Ērenpreiss velosipēds. Tā izsmalcināto stilu veido īpašs šampanieša toņa krāsojums, askētiska dizaina dubļusargi un ādas rokturi. Trīs ātrumu rumba un dabīgās ādas sēdeklis pārvietošanos pa pilsētas ielām padara īpaši ērtu, bet augstākās kvalitātes aprīkojums nodrošina ilgstošu kalpošanas laiku.

Gustav (415.00 Ls) ir ekskluzīvs Ērenpreiss velosipēds, ne velti tas savu vārdu ieguvis no slavenā Gustava Ērenpreisa. Ādas rokturi, radiālais spieķojums, trīs ātrumu rumba un dabīgās ādas sēdeklis apvieno mūsdienīgu dizainu ar Ērenpreiss kvalitātes standartiem. Gustav ir ērtākais un uzticamākais pilsētas braucamrīks.

Greta (315.00 Ls) ir īpaši viegls pilsētas velosipēds. Tā elegance slēpjas klasiskā un praktiskā stila apvienojumā ar modernu, augstas kvalitātes aprīkojumu. Dabīgās ādas sēdeklis un īpašais pusmatētais, melnais krāsojums lieliski izceļ vēsturiskās Ērenpreiss rāmja līnijas.

Latvijā pirms gandrīz 100 gadiem bija ļoti attīstīta velosipēdu ražošana.

"Jau tālajā 1922. gadā, kad Gustavs Ērenpreiss radīja pirmo ērenpreiss velosipēdu, viņa darbību noteica trīs pamatvērtības – dizains, augsta kvalitāte un pieejamība ikvienam. Lai sasniegtu rezultātu – augstas klases velosipēdu, tika ieguldīts milzīgs darbs, bet tieši tādēļ to tik ļoti iemīlēja tava vecāmāte un vēl joprojām bēniņos rūpīgi glabā tavs onkulis. Ērenpreiss sasniedza savu mērķi, un kļuva par vienu no lielākajiem uzņēmumiem Latvijā. Tagad, gandrīz 100 gadus vēlāk, daudz kas ir mainījies, taču velosipēds joprojām ir vairāk nekā pārvietošanās līdzeklis, kas iemieso tās pašas trīs fundamentālās vērtības. Mēs tam ticam.Te nu tie ir – pirmie četri pilsētas velosipēdu modeļi, kuri radīti, rūpīgi strādājot pie tā, lai arī šodien ikviens tā īpašnieks ar lepnumu varētu teikt – MANS VELOSIPĒDS," erenpreiss.com vēsta Toms Ērenpreiss.

Ērenpreiss vēsture aizsākās tālajā 1891.gadā, kad 5.augustā kādā Mazsalacas strādnieku Lībija un Annas Ērenpreisu ģimenē piedzimst dēls, kuru nosauc par Gustavu. Pēc amatnieku skolas beigšanas Gustavs pievēršas velosipēdu būvniecībai un, ieviešot jaunus tehnoloģiskos risinājumus, viņa talants tiek augsti novērtēts un viņš tiek iecelts par Edgara Bērziņa velosipēdu darbnīcas tehnisko vadītāju.

Karam tuvojoties, darbnīca tiek evakuēta uz Harkovu, kur Ērenpreis jau kļūst par vienu no darbnīcas īpašniekiem. 1921.gadā Gustavs Ērenpreis atgriežas Rīgā un sāk pats sava uzņēmuma veidošanu. Karš bija visu izpostījis un nebija ne darba galdu, ne instrumentu, ne finansējuma, lai atjaunotu iepriekšējo darbnīcu. Pirmais kapitāls tiek iegūts saremontējot un pārdodot dažus Bermonta armijas pamestos automobiļus.

Gustava Ērenpreisa brāļa mazmazdēls Toms Ērenpreiss jau kopš mazotnes juta savu piederību velosipēdiem un jau 12 gadu vecumā patstāvīgi atjaunoja vienu no senlaiku velosipēdiem. Tā sākās viņa interese par vēsturiskajām vērtībām. Toms sāka rūpīgi izzināt vēsturisko riteņu restaurācijas procesu lasot grāmatas, konsultējoties ar dažādiem cilvēkiem, apgūstot internetā pieejamo informāciju, lai saprastu kā tieši lietas tika veiktas gandrīz pirms gadsimta.

2006.gadā Toms Ērenpreiss atver savu Ērenpreiss velosipēdu restaurācijas darbnīcu Čaka ielā 90. Ērenpreiss velosipēdu darbnīcā kopumā restaurēti vairāk kā 100 veclaiku pilsētas velosipēdi, kuru starpā ir pat 70 gadus veci braucamrīki. Tiek veikta gan pilnīga restaurācija, gan vēsturisko velosipēdu saglabāšana.

2012.gada sākumā tiek pabeigts darbs pie jauno Ērenpreiss velosipēdu  ražošanas, par oficiālo velosipēdu mazumtirgotāju kļūst veikalu tīkls “Gandrs” un kopš 12.aprīļa Ērenpreiss jaunie velosipēdi pieejami pārdošanā.

Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 17 + 1 =
 »
Top.LV