Par projektu|Preses relīzēm|Reklāmas iespējas
Seko mums:
 Meklēšana:
 





Aktuālā aptauja
Kurās Rīgas centra ielās vajag velojoslu?
Brīvības
Čaka/Marijas
Valdemāra
Elizabetes
Lāčplēša
Stabu
Visās minētajās
Nevienā
Cits variants (ierakstiet komentārā)
 
(varat balsot reizi dienā)
aptaujas rezultāti »
iesaka veloriga.lv


Kā pareizi pieslēgt velosipēdu. Statīvu veidi un video!




Saulkrastu velosipēdu muzejs



Velosipēdu muzejs Krievijā!

 
 



Ziemas velobrauciens Maskavā -27C salā pulcē 300-400 dalībnieku

Ziņa publicēta: 10.01.2017 17:45
Maskavā 8. janvārī Let’s bike it ieplānotais velobrauciens norisinājās neskatoties uz valsts iestāžu darbinieku aicinājumu atcelt pasākumu lielā aukstuma dēļ, ar to parādot, ka daļa maskaviešu ir gatavi braukt ar velosipēdu neatkarīgi no laikapstākļiem vai gadalaika.

Ziemas laikā lidmašīnas turpina pacelties un auto braukt, kamdēļ nebraukt ar velosipēdu? To, ka velosipēds ir konkurētspējīgs pārvietošanās līdzeklis visa gada garumā neatkarīgi no laikapstākļiem vai gaisa temperatūras pierāda pieaugošais ziemas riteņbraucēju skaits pasaulē, arī 8. janvārī notikušais Maskavas velobrauciens  -27C grādu salā.

‌Maskavas velobrauciena 14 km maršruts bija ieplānots gar piekrasti līdz Kremlim un atpakaļ līdz startam 3. Frunzenskaya ielā ar ātrumu 14-15 km stundā. Tie, kuri dažādu apsvērumu dēļ nevarēja iekļauties noteiktajā ātrumā tika aicināti nepiedalīties. Spītējot laikapstākļiem, velobraucienā piedalījās ap 300-400 dalībnieku, arī bērni.

‌Pirms velobrauciena izcēlās asa diskusija sabiedrībā vai atļaut organizatoriem tādos laikapstākļos rīkot velobraucienu. Tā kā rīkotāji jau visu bija saplānojuši un noorganizējuši, tie neatsaucās aicinājumam atcelt braucienu. Maskavas pilsētas Satiksmes departaments aicināja braucienā nepiedalīties vismaz cilvēkus gados un bērnus.

‌Blogeris Iļja Varlamovs atbalsta to, ka velobrauciens norisinājās arī šādos laikapstākļos, parādot sabiedrībai, ka velosipēds ir tāds pats transporta līdzeklis kā automašīna vai sabiedriskais transports un var tikt izmantots neatkarīgi no gaisa temperatūras.

‌Projekts Let’s bike it aizsākts 2010. gadā ar mērķi veicināt velosipēdu kā ērtu un videi draudzīgu pārvietošanās līdzekli pilsētā, kā arī pievērst sabiedrības uzmanību problēmām, ar kurām velosipēdisti sastopas pilsētvidē.

Jau kopš iepriekšējā gadsimta astoņdesmitajiem, deviņdesmitajiem gadiem riteņbraukšana ziemā ir ikdienisķa parādība Somijas pilsētas Oulu iedzīvotājiem, kur sniegs ir vidēji 160 -175 dienas gadā. Gan Somijā, Zviedrijā, gan Latvijā, arī Ņujorkā un Maskavā, kā arī citur, kur ziema ir neizbēgama, cilvēki sāk arvien vairāk novērtēt velosipēdu kā transportlīdzekli arī ziemā. Ja pirms pāris gadiem par šo jautājumu runāja minimāli, tad tagad arvien vairāk riteņbraucēju pilsētu ielās pievērš uzmanību un rosina diskusiju sabiedrībā.

‌Vairāk info un foto: https://www.facebook.com/letsbikeit.ru/

Patika? Lasi arī tupmāk, atzīmē
Tavs komentārs:
Vārds, Uzvārds:*
e-pasts:* (netiek publicēts)
Aprēķiniet: 19 + 3 =
 »
Top.LV